»V Vzajemni zato vse zavarovance, ki menijo, da so upravičeni do deleža, a obvestila niso prejeli ali so ga izgubili, pozivajo, da se obrnejo na poslovalnico ali klicni center zavarovalnice.«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Ta številka je namenjena za obveščanje o kršitvah javnega reda in miru ter o kaznivih dejanjih. Zato pozdravljamo pobudo, da je bil ustanovljen klicni center s številko 080 14 04, kamor se lahko ljudje obrnejo za dodatne informacije glede novega koronavirusa.«
»Tako se bodo uredila premoženjskopravna razmerja med vsemi tremi deležniki. Več kot 700.000 zavarovancem Vzajemne se bo omogočila pridobitev svojega deleža v Vzajemni, in sicer v obliki delnic oz. izplačil deležev pod določenimi pogoji. Obenem se ustanovitelju Vzajemne pripozna njegov ustanovitveni vložek, prav tako se po preoblikovanju omogoči nadaljnje poslovanje Vzajemne.«
»Tako se bodo uredila premoženjskopravna razmerja med vsemi tremi deležniki. Več kot 700.000 zavarovancem Vzajemne bo omogočena pridobitev svojega deleža v Vzajemni, in sicer v obliki delnic oz. izplačil deležev pod določenimi pogoji. Obenem se ustanovitelju Vzajemne pripozna njegov ustanovitveni vložek, prav tako se po preoblikovanju omogoči nadaljnje poslovanje Vzajemne.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju